در واکنش به کشتار رژیم صهیونیستی علیه مردم نوار غزه؛

مقاومت اسلامی عراق پایگاه آمریکا در نزدیکی فرودگاه اربیل را هدف قرار داد

عملیات‌های مقاومت اسلامی عراق به مواضع و پایگاه‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا در مناطق مختلف طی ۱۰۰ روز جنگ غزه به ۲۰۰ مورد رسیده است.
کد خبر: ۱۴۴۰۸۸۶
تعداد بازدید : 6

به گزارش جام جم آنلاین، خبرنگار شبکه خبری العالم در عراق یکشنبه شب، با انتشار گزارشی خاطرنشان کرد که حملات مقاومت اسلامی عراق به مواضع و اهداف آمریکایی و اسرائیلی در دفاع از شهروندان غزه و ابراز همبستگی با آن‌ها از ۱۰۰ روز پیش شروع شده است.

در این گزارش آمده است، مقاومت اسلامی عراق در تازه‌ترین اقدام خود با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که ۳ نقطه از مواضع اشغالگران آمریکایی در اربیل، نزدیک فرودگاه این شهر را هدف قرار داده است. همچنین پایگاه الحریر و منطقه خراب الجیر و میدان نفتی کونیکو در سوریه نیز هدف حمله قرار گرفته اند.

بنابر این گزارش، طبق آماری که پنتاگون سه روز قبل منتشر کرده است تعداد حملات صورت گرفته به پایگاه‌های آمریکایی از ۱۷ اکتبر تا قبل از ۳ روز پیش، به ۱۳۰ مورد می‌رسد این آمار با احتساب سه روز پیش به بیش از ۱۴۰ مورد فقط در سوریه و عراق رسیده است.

به گزارش خبرنگار العالم، در صورتی که عملیات‌های مقاومت اسلامی عراق در فلسطین اشغالی و جولان را هم به این آمار اضافه کنیم، تعداد حمله‌های صورت گرفته به مواضع و پایگاه‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا در مناطق یادشده به ۲۰۰ مورد می‌رسد و این آمار بسیار بشتر از آن چیزی است که پنتاگون اعلام کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها